Bestellen & Betalen bij BouwStation XL
Bestellen bij BSXL
Hier vind je alles wat je moet weten over het plaatsen, wijzigen en annuleren van een bestelling. We begrijpen dat het bestellen van producten online soms vragen kan oproepen, daarom hebben we deze pagina opgesteld om je te helpen bij het plaatsen van een bestelling bij ons. Naast algemene informatie over het bestellen van onze producten, vind je hier ook antwoorden op vragen over het bestellen van radiator outlet producten. Neem de tijd om deze pagina door te nemen en als je nog steeds vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij staan altijd voor je klaar om je te helpen bij het bestellen van de juiste producten voor jouw specifieke situatie.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote oranje knop. Als je de bestelling plaatst met je BSXL-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice. Uiteraard kunt u tijdens onze openingstijden ook in de winkel bestellen en betalen!
Hoe kan ik om een offerte vragen?
Stuur ons per mail je offerte aanvraag. Wij zullen deze binnen 2 werkdagen netjes beantwoorden met een offerte op maat en een simpel betaallinkje om deze bestelling te bevestigen. Ook kan je langskomen in onze winkel voor een offerte op maat. Onze verkoopadviseurs staan altijd klaar met een bakje koffie!
Is mijn product op voorraad?
Dit kun je zien op de productpagina zelf, onder de naam van het product. Hier vind je altijd de meest actuele voorraadstatus van het product, online en in onze winkels. Wil je het toch met zekerheid weten, kan je ons ook altijd bellen op +31 85 130 16 50.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice per mail om de naam of het adres van je bestelling aan te passen. Zolang het niet urgent is, hebben we liever dat je de wijzigingen doorgeeft per mail.
Hoe wijzig ik het bezorgadres van mijn bestelling?
Hoe je het adres van een lopende bestelling wijzigt, hangt af van de bezorgdienst die jouw pakketje bezorgt. Bezorging door PostNL: Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je de bezorging naar een PostNL-punt via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Bezorging door BSXL: Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen. Zolang het niet urgent is, hebben we liever dat je de wijzigingen doorgeeft per mail.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Zolang het niet urgent is, hebben we liever dat je de annulering doorgeeft per mail, zodat we ook een schriftelijke bevestiging hebben.
Waar kan ik de algemene voorwaarden terugvinden?
De algemene voorwaarden kan je bekijken op de speciaal daarvoor bestemde pagina's en tijdens het bestellen met de pop-up. Klik hier voor de algemene voorwaarde voor particuliere klanten. Klik hier voor de algemene voorwaarde voor zakelijke klanten.
Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?
Kortingscodes van radiatorkopen & bsxl kun je verzilveren door de code in te voeren in jouw winkelwagen, de exacte korting zie je dan direct verrekend terug in het totaalbedrag. We verspreiden zo nu en dan kortingscodes via verschillende websites en social media.
Betalen bij BSXL
Bij bsxl kun je veilig en gemakkelijk online betalen voor je bestelling. We bieden verschillende betaalmethoden aan, zodat je altijd de mogelijkheid hebt om te betalen op de manier die het beste bij jou past. Bij bsxl zijn alle prijzen inclusief BTW. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een bevestiging per e-mail, waarin alle details van je bestelling nog eens worden vermeld. Vervolgens kun je veilig en gemakkelijk online betalen via de door jou gekozen betaalmethode.
Op welke manier kan ik betalen?
Op onze website kun je direct online betalen via iDEAL, Mastercard, Visa, V-PAY, eMaestro, Bancontact, Mistercash en nog veel meer. Tijdens het bestelproces kun je de gewenste betaaloptie voor jouw bestelling selecteren.
Kan ik contant betalen?
Op dit moment nemen de chauffeurs van zowel PostNL als van Bouwtransport geen contante betalingen aan. Mocht u toch contant willen betalen is dit voor ons geen probleem. Wel moet dit gebeuren in de winkel.
Wat is het rekeningnummer van BouwStation Detailhandel B.V.?
Deze staat netjes vermeld op de factuur of offerte, die je van ons hebt ontvangen. Zet bij het betalen altijd als opmerking de factuur- / offertenummer.
Kan ik veilig online afrekenen op deze website?
BouwStation Detailhandel B.V. maakt gebruik van de nieuwste beveiligingssystemen voor zowel het gebruik van de website, als het afrekenen (Mollie Payments B.V.). Zo ben jij dus altijd gegarandeerd van een veilige betaalomgeving.
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?
Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging via het door jou opgegeven e-mailadres. Mocht je deze niet hebben ontvangen en ook niet in je ongewenste post zijn binnengekomen, geef dit aan ons door zodat we deze bevestiging opnieuw aan je kunnen versturen.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Je kunt de factuur van je bestelling terugvinden in de bijlage in uw mailbox, welke je meestal binnen 24 uur krijgt na het plaatsen van jouw bestelling.
Wat als mijn factuur niet klopt of ik deze wil wijzigen?
Zolang het niet urgent is, hebben we liever dat je de fout doorgeeft per mail, zodat we ook een schriftelijke bevestiging hebben voordat we de factuur aanpassen.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd, wat nu?
Zodra wij jouw annulering hebben bevestigd, wordt de terugbetaling direct in gang gezet. Binnen enkele werkdagen wordt het bedrag op het bij ons bekende rekeningnummer overgemaakt. De terugbetaaltermijn is áltijd zo snel mogelijk, maar maximaal binnen 14 dagen zodra wij de retouren hebben ontvangen of je kan aantonen de producten te hebben opgestuurd. Dan ontvang je het volledige aankoopbedrag inclusief standaard leveringskosten van ons terug. Mocht je na de door ons aangegeven termijn het bedrag nog niet hebben ontvangen, vragen wij je per mail contact met ons op te nemen. We zoeken dit dan voor je uit en zorgen voor een spoedige afhandeling.